Feel natural. Look classy.
Няма продукти в кутията.
Filters
Търси

Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА WWW.AXENTBOX.BG


1 ПРЕДМЕТ

Настоящият Документ (заедно с документите, споменати тук) представлява общите условия, които уреждат използването на www.axentbox.bg и закупуването на продукти чрез него (наричани по-нататък "Условията").

Ние Ви препоръчваме внимателно да прочетете настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, политиката ни за "бисквитки" и нашата Политика за поверителност (съвместно наричани по-долу "Политики за защита на данните"), преди да използвате информационните и търговски услуги, предлагани в сайта.

Когато използвате www.axentbox.bg или поръчвате чрез него, Вие сте обвързани с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ и с нашите Политики за защита на данните. В случай, че не сте съгласни с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ и с Политиките за защита на данни, моля не използвайте www.axentbox.bg за извършване на покупки.


2. ДЕФИНИЦИИ
2.1 Продавач – фирма „АПАРЕЛ МЕНИДЖМЪНТ” ЕООД, с адрес на управление гр. София, бул. БРАТЯ БЪКСТОН №85, ет. 2, вписано в търговския регистър на Република България с ЕИК: 200932857 (наричано още “AxentBox” и “Дружеството“).
2.2 Сайт – електронният магазин, хостван на уеб адреса www.axentbox.bg и неговите поддомейни (наричано още “Магазин”).
2.3. Клиент – всяко физическо лице или юридическо лице, или друго правно образувание, което е посетило Сайта и получава достъп до Услугите и/или съдържанието му чрез комуникационните средства (по електронен път, телефон и т.н.).
2.4. Купувач – всеки клиент на Сайта на или над 18 г., юридическо лице или друго правно образувание, който прави поръчка на Сайта, сключва договор за покупко-продажба от разстояние и е предоставил адрес за доставка и плащане на територията на Република България.
2.5. Регистрацията на Сайта е доброволна и безплатна. Сайтът може да бъде разглеждан от Клиенти свободно, без да е необходима регистрация. Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени при регистрация, са отбелязани със звездичка. При успешно приключване на регистрацията, Клиентът ще получи потвърждение по имейл. Купувачите на сайта трябва да имат банкова сметка. Всеки Клиент може да променя самостоятелно своите данни от профила си.
2.6. Акаунт – раздел от Сайта, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Купувача да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Купувача и историята на някои от действията му в Сайта (Поръчки, данъчни фактури и др.). Клиентът/Купувачът е отговорен и обезпечава цялата информация, въведена в Акаунта, да е вярна, пълна и актуална.
2.7. Любими продукти – раздел в акаунта, който позволява на Клиента/Купувача да създаде свои списъци от Стоки и Услуги, които желае да следи във връзка с евентуални покупки чрез използване на услугата, предлагана от Продавача за следене на Стоки и Услуги, посредством получаването на Търговски Съобщения от негова страна.
2.8. Количка – секция в Акаунта, която позволява на Клиента/Купувача да добавя Стоки или Услуги, които желае да купи към момента на добавянето им или на по-късен етап; в случай, че Стоките и Услугите не са купени към момента на прибавянето им чрез направата на Поръчка, Купувачът ще се възползва от услугата на Продавача за проследяване на Стоките и Услугите, посредством получаване на Търговски съобщения от Продавача.
2.9. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между AxentBox и Клиента, чрез който Клиентът/Купувачът заявява на AxentBox през Сайта намерението си за купуване на Стоки от Магазина.
2.10. Стока(и) / Услуга(и) – всеки продукт или услуга, намиращи се на Сайта, включително продукти и услуги, споменати в Поръчката, които се предоставят от Продавача в резултат на сключен Договор. Магазинът предоставя богат избор оригинални стоки от реномирани търговски марки – Marc O’Polo & ESPRIT с подробни описания и снимков материал.
2.11. Виртуален ПОС терминал – внедрена в Сайта система за разплащане чрез дебитни и кредитни карти. Информацията, която се използва за плащането през ПОС терминала, се обработва единствено от банката.
2.12. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Сайта, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Сайта и политики за защита на данните.
2.13. Съдържание
a. цялата информация на Магазина, която е достъпна чрез връзка с Интернет и използване на устройство, имащо връзка с Интернет;
b. съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;
c. всякаква информация, предоставена, по всякакви начини, от страна на служител/сътрудник на AxentBox на Клиента чрез електронни или други средства за предаването й от разстояние;
d. информацията, свързана със Стоките и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;
e. информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма патньорски договори;
f. данни относно Продавача.
2.14. Търговски съобщения – всеки вид съобщение, изпратено чрез електронни комуникационни канали (като електронна поща, SMS, уеб пуш и т.н.), съдържащо обща и тематична информация, информация относно подобни или подходящи продукти към купуваните, информация относно оферти или промоции, информация относно Стоките и Услугите, добавени в секцията “Акаунт/ Моята количка” или в секцията “Акаунт/ Любими”, както и други търговски съобщения като пазарни и потребителски проучвания.
2.15. Спецификации – всички характеристики и/ или описания на Стоките, така както са посочени в описанието им.


3. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

3.1. Когато използвате Магазина или поръчвате чрез него, Вие сте обвързани с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ и с нашите Политики за защита на данните. В случай, че не сте съгласни с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ и с Политиките за защита на данни, моля не използвайте Магазина за извършване на покупки.

3.2. AxentBox и физическите ни обекти полагат сериозни усилия, за да поддържат точността на информацията, представена в Сайта. Въпреки това, като се има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, AxentBoxуточнява, че изображенията на продуктите имат илюстративен и насочващ характер, съответно доставените Продукти могат да се различават от изображенията.

3.3. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от AxentBox се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.

3.4. Магазинът използва официално предоставени от производителя данни за цветовата гама на предложените в каталога стоки. Купувачът се съгласява, че разлики в цветовете между доставената и поръчаната стока са допустими, предвид фактът, че цветовете, които се виждат на снимките, са зависими от компютърната конфигурация на Купувачът, както и от зрителните му възприятия.

3.5. Характеристиките или цените на продуктите, описани в Сайта, могат да бъдат променяни от Продавача по всяко време. Поради технически причини е възможно в тях да се съдържат грешки, за които AxentBox предварително се извинява на своите Клиенти/Купувачи.

3.6. Клиентът се съгласява, че е допустимо да има разлика между цените, обявени в Сайта и тези в магазините на Продавача в страната.

3.7. Сайтът може да съдържа линкове към други сайтове. AxentBox не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях.


4. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА

4.1.Купувачът заявява желанието си да поръча и купи Стока през Магазина:

  1. чрез използване на процедурата за поръчване на уебсайта на Магазина (онлайн);
  2. чрез изпращане на поръчката си, посочвайки избраните стоки, на е-майл адрес: support@axentbox.bg.

4.2. Чрез електронна поръчка от Сайта могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в Кутията на Купувача, съгласно механизма на работа на магазина.

4.3. Магазинът приема поръчки, направени онлайн, 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата. Поръчките, направени по електронна поща, се приемат в работни дни от понеделник до петък между 9:00 и 17:00 часа. Поръчките, направени в събота, неработни дни и празнични дни, се обработват в първия работен ден, следващ деня на поръчката.

4.4. Купувачът може да заяви поръчка, без да е необходимо постоянно да регистрира данните си в базата данни на Магазина (т.нар. "закупуване без регистрация"). Направата на поръчка от акаунта на Купувача му носи допълнителни привилегии, които са описани в „AxentBox CLUB“.

4.5. Условието за подаване на поръчка е попълването на формуляр с всички данни, необходими за превоза или за издаване на фактура от системата на ДДС или разписка за плащане.

4.6. Купувачът може да направи своята поръчка на една или повече стоки, чрез избор на цвят, размер и количество, на всяка от стоките, изложени в Магазина.  След като всички описани опции са попълнени, Купувачът трябва да добави стоките вКутията си, чрез натискане на бутон "Добави в Кутията". След като всички желани артикули са добавени в Кутията, Купувачът трябва да продължи процедурата по поръчване, като изберете подходящи опции за по-нататъшни действия.

4.7. До потвърждаването на избора на Стоките чрез бутона "Потвърди", Купувачът може да направи промени на посочените в поръчката стоки, както и да промени адреса и координатите за изпращане на пратката или за съставяне на фактура. Потвърждението на поръчката от страна на Купувача чрез кликване на бутона "Потвърди" е равнозначно на приемане на задължението за плащане на цената на Стоките и разходите за тяхната доставка, за което Купувачът бива уведомен непосредствено преди потвърждаването на поръчката.

4.8. Потвърждението на поръчката от страна на Купувача, в съответствие с параграф 4.7, представлява оферта на Купувача за сключване на договор за продажба, адресирана до AxentBox, в съответствие със съдържанието на поръчката и настоящите Правила.

4.9. При подаване на поръчка, в съответствие с точка 4.7., Купувачът получава на посочения емейл адрес съобщение, съдържащо данните относно поръчката, броя поръчани Стоки, стойността на поръчката, избрания начин на доставка и плащане, време за изпълнение на поръчката, адреса и данните за контакт на Купувача и Магазина, както и информация за процедурата за подаване на жалби във връзка със стоката и правото на Купувача на отказ от изпълнение на договора за продажба. Съобщението е потвърждение от страна на Магазина за получаване на офертата на Купувача.

4.10. Дружеството не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Клиентът е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон.

4.11. Договорът за продажба от разстояние между Дружеството и Купувачът се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на Дружеството. При извършване на поръчка, Купувачът получава потвърждение по имейл, че поръчката му е приета. Преди изпращане на поръчаната стока, Дружеството има право да се свърже с Купувача на посочения от него телефон/емейл, с цел уточняване на детайли за поръчката и/или доставката.

4.12. Ако Купувачът не получи имейл, потвърждаващ направата на конкретната поръчка от страна на Дружеството, това означава, че поръчката не е стигнала до Продавача и не е придвижена за изпълнение. В този случай Купувачът трябва да се свърже с администратора на Сайта, чрез имейл или телефон, посочени в КОНТАКТИ.

4.13. Въпреки положените от екипа на Магазина усилия да поддържат актуални наличности, Купувачът се съгласява, че са допустими разлики между представените към момента на поръчка наличности и реалните, установени след направата на поръчката. В случай, че наличностите на една или повече стоки от една поръчка са били изчерпани, Продавачът се задължава да се свърже с Купувача чрез предоставените в Профила на последния данни. При тези обстоятелства, Купувачът може да избере една от следните опции :

  1.       отпадане на стоката с недостатъчна наличност от поръчката и потвърждение (в срок не по-дълъг от 5 работни дни) за доставка на останалите в поръчката стоки;
  2.       анулиране на поръчката;
  3.       в случаите, в които за поръчана стока, закупена с банкова карта,  е установено впоследствие, че е с изчерпана наличност, то сумата от липсващия/липсващите артикули се възстановява обратно по използваната банкова карта.

4.14. Без да се ограничава правото на Купувача да откаже изпълнението на договора съгласно съответните законови разпоредби, Купувачът може да отмени поръчката до получаване на потвърждението за приемане на офертата за покупка от страна на Магазина, т.е. преди да получи емейл, посочен в точка 4.10, потвърждаващ приемането на поръчката за изпълнение. В този случай Купувачът трябва незабавно да се свърже с Магазина, включително по електронен път, последвано от потвърждение по електронна поща.

4.15. Клиентът се съгласява, че запазването на електронния адрес на даден артикул в Сайта и/или запазването му в категория "Любими", не гарантира наличността на съответния артикул, нито периода на предлагане на артикула в каталога на Магазина. Във връзка с предходното, Клиентът се съгласява, че запазените по описания начин артикули ще бъдат сваляни от каталога на Магазина, като статусът на такива стоки бива променен на "Неактивен". 

4.16. В случай, че Купувачът поръча артикул, чийто статус е "Неактивен", Продавачът има право да анулира направената поръчка автоматично. В тези случаи, Продавачът се задължава да уведоми Купувачът чрез изпращане на съобщение на e-mail адрес, посочен от последния във формуляра за регистрация.

4.17. В случай, че Купувачът е избрал да заплати стоката с наложен платеж, договорът за продажба от разстояние се счита за анулиран, когато:

  1.       Купувачът не заплати фактурата на куриера в момента на доставката;
  2.       Купувачът е посочил неверен или неточен адрес или едновременно не е на посочения адрес в деня на доставката и не отговаря на  телефоните, посочени за контакт, за да се договори с куриера за получаването на доставката.

4.18. Ако Купувачът избере начин на плащане, различен от наложен платеж, Магазинът си запазва правото да откаже да изпълни поръчката по договора за продажба, когато:

  1.       Данните за контакт на Купувача са били неточни до степен, в която доставката на стоката е невъзможна;
  2.       Транзакцията не е разрешена в системата за електронни плащания;
  3.       Плащането на поръчката не е направено в рамките на 2 работни дни след подаването на поръчката.

Всяка направена през Сайта поръчка се разглежда като отделен Договор от разстояние, сключен между Продавача и Купувача. За избягване на всякакви съмнения Договорът от разстояние се счита за сключен от момента на изпращане на поръчката към Купувача.


5. ПРИНЦИПИ НА ИЗПОЛЗВАНЕ НА МАГАЗИНА И ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА

5.1. Условие за използване на Магазина е запознаването с Условията и тяхното приемане.

5.2. Приемането на Условията е необходимо и задължително условие за сключването на договора между Купувача и Продавача.

5.3. Достъпът до Магазина с цел регистрация на Поръчка е позволен на всеки Потребител.

5.4. AxentBox си запазва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа на който и да е Купувач до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на Дружеството по какъвто и да е начин. При това положение единственото право на Клиента е да се обърне към отдел „Обслужване на клиенти“ на AxentBox, за да бъде информиран относно причините, които са довели до прилагането на посочените по-горе мерки. AxentBox не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи вследствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.

5.5. В случай на необичайно голям трафик в интернет мрежата, AxentBox си запазва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Сайта.

5.6. AxentBox може да публикува рекламна или промоционална информация за Стоките и/или Услугите за предлаганите от него промоции на Сайта, за определен период от време.

5.7. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, Продавачът не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача или неговата банка по повод на самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на Клиента в случаите, в които валутата е различна от BGN. Плащането с карта към AxentBox се приема като международно плащане от банките в България и съгласно техните правила за работа с карти и картови разплащания при такъв вид транзакции някои банки начисляват допълнителни такси. Същото важи и за транзакциите, които AxentBox прави към Клиента, независимо дали прави това във връзка с възстановяване на някакво плащане към последния или по каквато и да е друга причина. Разходите, свързани с подобни плащания, са единствено за сметка на Купувача. Затова AxentBox препоръчва на своите клиенти да направят справка при своята банка за евентуални допълнителни такси, които биха могли да им бъдат начислени при онлайн плащания или такива чрез банка.

5.8. Клиент, който е използвал услуга на магазина, има задължение:

  1. да не предоставя или прехвърля съдържание, което е забранено съгласно правните разпоредби;
  2. да използва услугите на Магазина по начин, който не нарушава функционирането му;
  3. да не се разпространява или публикува в Магазина неизискана търговска информация;
  4. да използва услугите на Магазина без да създава значителни затруднения за други потребители или за администратора на Магазина;
  5. да използва публикуваното на уебсайта на Магазина съдържание за своя собствена употреба;
  6. да не задава неверни или измамни поръчки. Всички поръчки, които дават основание да се счита, че са измамни или неверни, се анулират от администратора и се съобщават на компетентните органи.


6. ДОСТАВКА И ПОЛУЧАВАНЕ НА СТОКИ

6.1. Стоките се доставят на получателите на ръка срещу подпис, като по-големите пратки (по преценка на лицето, извършващо доставката) се доставят до входа на сградата. При невъзможност или затруднение за връчване лично на адресата, пратките се връчват, както следва:

  1. за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязва името на лицето, получило пратката;
  2. за домашен адрес – на член на домакинството, като се отбелязва името на лицето, получило пратката.

6.2. При невъзможност за връчване на пратката НЕ по вина на Дружеството или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от Купувача телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера Купувачът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката НЕ по вина на Дружеството или куриера и невъзможност да се установи контакт с Купувача, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.

6.3. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление, се продават и доставят до изчерпване на количествата, дори това да не е изрично отбелязано в Сайта.

6.4. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, моля да се свържете с нас на имейл, посочен в „КОНТАКТИ“.

6.5. Условията за доставка на стоки/услуги, предлагани от AxentBox, се намират в раздела на Сайта „МЕТОДИ НА ДОСТАВКА“ .


7. ЦЕНИ, ФАКТУРИРАНЕ И МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ

7.1. Информацията, предоставена на уебсайта на Магазина относно цената на стока, е задължителна от момента на кликване от страна на Купувача върху бутона за "Купи", намиращ се до съответния артикул, изложен за продажба в магазина. Горепосочената цена не се изменя, независимо от промените в цените в магазина, които могат да възникнат след потвърждаване на поръчката.

7.2. Цената на продуктите в Магазина са крайни и се котират в български лева и включват всички присъщи компоненти, включително ДДС, мита и данъци, с изключение на разходите за доставка, които се изчисляват при посочване на адреса за доставка.

7.3. Клиентът заплаща стойността на поръчаната стока, заедно с разходите по доставката, по някой от следните начини:

а) наложен платеж на посредник (куриерска компания) на мястото на доставката;

б) чрез електронен банков превод, направен чрез платежната система на Сайта, преди доставката. Изпълнението на поръчка, платена чрез превод или кредитна карта, започва с получаването на дължимата сума за стоката.

7.4. AxentBox си запазва правото да променя цените на стоките в Магазина, да въвежда нови стоки за продажба, да провежда и прекратява промоционални рекламни кампании на уебсайтовете на Магазина или да прави промени в тях, съгласно разпоредбите на българския Закон за защита на потребителите и други закони, които не нарушават правата на лицата, сключили договори за продажба на стоки, предлагани от Магазина, преди извършване на горепосочените промени, или правата на лица, които имат право да се възползват от определена промоция в съответствие с правилата и по време на промоцията.

7.5. Купувачът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото българско законодателство.

7.6. Продавачът ще издаде на Купувача фактура за поръчаните и доставени Продукти въз основа на инфомацията, предоставена от Купувача.

7.7. Дружеството издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която Купувачът си е купил Продукт, предлаган в Магазина. Купувачът е съгласен да получава такава фактура по електронен път чрез качването й в Акаунта му. В случай, че тези платежни документи не са достъпни за повече от 48 часа (четиридесет и осем) часа в Акаунта, молим да ни уведомите на имейл, посочен в „КОНТАКТИ“.

7.8. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът е длъжен непрекъснато да актуализира данните в Акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна.

7.9. Повече за начините на плащане, които са достъпни на Сайта, може да намерите на Сайта ни в раздел „МЕТОДИ НА ПЛАЩАНЕ“.


8. РЕКЛАМАЦИЯ НА СТОКИ

8.1. Предлаганите в Mагазина продукти са изцяло нови и оригинални. Дружеството носи отговорност за физически и юридически недостатъци на Стоките съгласно чл. 105 и чл. 122 от Закона за защита на потребителите.

8.2. За всеки артикул, закупен в Магазина, може да бъде подадена рекламация, при спазване на сроковете и условията за обжалване, посочени в съответните законови разпоредби, ако са налице недостатъци, които го правят несъответстващ на сключения договор за продажба.

8.3. За рекламации и оплаквания, свързани с купената стока и/или услуга, Купувачите следва да се свържат с отдел „Обслужване на клиенти“ на посочените данни за контакт в настоящите Общи условия. Всеки Купувач може да направи своята рекламация и като попълни стандартния формуляр за улесняване упражняването на правото на отказ, съгласно Закона за защита на потребителите, и го изпрати по имейл. Формулярът може да свалите по-долу. В рамките на 30 дни, считано от деня, следващ датата на получаване на пратката от Магазина, Клиентът следва да бъде уведомен за решението по дадената рекламация.


9. ВРЪЩАНЕ - ОТКАЗ ОТ ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА

9.1. Купувачът може да направи отказ от сключен договор за продажба от Сайта, без да посочва причина, в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока, съгласно описаните по-долу правила.В случай на грешка от страна на AxentBox, куриерските такси за доставка и за връщане на артикула се поемат от последните.

9.2. Когато Купувачът упражни правото си на отказ от договора, той трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Купувачът е съобщил на Дружеството за решението си да се откаже от договора по чл. 52.

9.3. Върнатата стока трябва да е съхранявана внимателно, да е с ненарушени етикеция, качество и оригинална опаковка, както и да не е третирана с препарати (парфюми, перилни препарати и др.), и без следи от носене (ползване).Крайният срок се смята за спазен, ако Купувачът изпрати или предаде стоките обратно на Дружеството преди изтичането на 14-дневния срок. Върнатите артикули следва да бъдат изпратени до Дружеството на адрес: Адрес: гр. София, бул. Братя Бъкстон 85, ет. 2

9.4. Купувачът има право да откаже Поръчката, ако при транспортирането са повредени целостта на опаковката и намиращата се в нея стока. За избягване на всякакви съмнения – в случай, че целостта на опаковката е нарушена, но не са нанесени каквито и да е било щети по стоките, Купувачът няма право да се позове на настоящата клауза.

9.5. Клиентите могат да използват формуляр за отказ, който може да бъде получен чрез електронно съобщение, изпратено веднага след потвърждаване на поръчката, но това не е задължително. Всеки Купувач може да се откаже от договора за продажба и като попълни стандартния формуляр за улесняване упражняването на правото на отказ съгласно Закона за защита на потребителите и го изпрати. Формулярът може да бъде свален по-долу от „ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ“. При получаване на отказа от договора за продажба Магазинът незабавно изпраща на Клиента на траен носител (например чрез електронна поща) потвърждение за полученото уведомление за отказ.

9.6. Купувачът поема преките разходи по връщането на дадена стока.

9.7. В случай на отказ от договора, Магазинът трябва да върне на Купувача всички получени от него плащания, включително разходите по доставката на даден артикул (с изключение на допълнителните разходи вследствие на избран начин на доставка, различен от най-евтиния за обикновена доставка, предлаган от Магазина) без неоснователно забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от деня, в който Магазинът е бил уведомен за решението на Купувача.

9.8. Възстановяването на плащанията на Купувача се извършват само по банков път. Магазинът може да задържи възстановяването на плащанията, докато не получи стоката или доказателство за изпращането й, в зависимост от това кое събитие се случва по-рано.

  1.       В случай, че Поръчката е била заплатена с карта през Виртуалния ПОС терминал на Сайта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която е направено плащането.
  2.       В случай, че Поръчката е била заплатена с наложен платеж, сумата ще бъде възстановена по посочената от Купувача лична банкова сметка в български лева.
  3.       Във връзка с предходното, Продавачът не носи отговорност за грешно подадена банкова сметка. Отговорността на Продавача да възстанови сума по отказана поръчка свършва в момента на извършване на банковия превод към посочената от Купувача сметка.
  4.       В случаите, когато Купувачът е изискал фактура на юридическо лице, последния получава Кредитно известие от Продавача.


10. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО КУПУВАЧЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ

Купувачът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:

  1.       при доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Продавача и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
  2.       при доставка на Продукти, изработени по поръчка на Купувача или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  3.       при доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  4.       при доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
  5.       при доставка на Продукти, които, след като са били доставени и поради естество им, са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
  6.        при всички други случаи, предвидени със закон.


11. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

11.1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Сайта, са изключителна собственост на AxentBox.

11.2. Дружеството има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин със Сайта, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.

11.3. Нищо в сключения между Продавача и Купувача договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на Продавача Купувачът да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Сайта или описанията на Продуктите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Сайта съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на Дружеството върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на AxentBox.

11.4. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ.

11.5. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на Продавача няма да се счита за съгласие от страна на Продавача да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация, използвано от Продавача.

11.6. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите Общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от AxentBox.


12. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

В нашата „Политика за поверителност“ е описано подробно как ще използвамеинформацията на Клиента/Купувача.Ако промените данните си, не забравяйте, че трябва да актуализирате „Моят акаунт“, за да можем да продължим да Ви предоставяме най-доброто обслужване (също там можете да актуализирате маркетинговите си предпочитания).


13. ТЪРГОВСКИ СЪОБЩЕНИЯ

13.1. В момента, в който Клиентът си създаде Акаунт в Магазина, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Търговски съобщения.

13.2. Купувачът може да се откаже от съгласието си, дадено на Продавача за получаване на Търговски съобщения, който отказ може да изрази по всяко време, като промени настройките в Акаунта си в „Моите абонаменти“ или като се свърже с Продавача.

13.3. Отказът за получаване на Търговски съобщения не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.

13.4. Клиентът може да се отпише по всяко време от получаването на Търговски съобщения, като кликне върху линка за отписване, публикуван в търговските съобщения, получени от AxentBox или като се свърже с AxentBox за тази цел.


14. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА

14.1 Aко не спазваме настоящите Условия, ние ще носим отговорност само за загуби, които търпите в резултат на неизпълнението ни (независимо дали възникват в договор, небрежност,нарушение на законово задължение или друго), които са предвидима последица от такова неизпълнение.

14.2.  Нищо в тези условия не изключва или ограничава нашата отговорност за:

  1.       дефектни продукти съгласно Закона за защита на потребителите;
  2.       всяко умишлено нарушение на тези Условия, което би Ви дало право да прекратитеДоговора;
  3.       всеки друг въпрос, за който би било незаконно да изключваме или да се опитваме да изключим нашата отговорност.

14.3 Сайтът се предоставя на принципа „такъв, какъвто е“ и „както е на разположение“, без представяне или потвърждение и ние не даваме гаранции, изрични или косвени, по отношение на него и неговото използване. Вие потвърждавате, че ние не можем да гарантираме и не можем да носим отговорност за сигурността или поверителността на Сайта и всяка предоставена от Вас информация. Трябва да понесете риска, свързан с използването на Интернет.

14.4. Дружеството прави всичко възможно, за да поддържа на Сайта вярна, точна и актуална информация, без това да изключва възможността инцидентно да възникват обективни несъответствия или пропуски.Дружеството не носи отговорност за последиците, включително за евентуални вреди, породени от или свързани по какъвто и да е начин с достъпа, употребата или невъзможността за употреба на този Сайт.

14.5. По-специално, ние не носим отговорност във връзка със следното:

  1. несъвместимостта на Сайта с някое ваше оборудване, софтуер или телекомуникационни връзки;
  2. технически проблеми, включително грешки или прекъсвания на Сайта;
  3. непригодност, ненадеждност или неточност на Сайта;
  4. неспособността на Сайта да отговори на Вашите изисквания.

14.6. До пълната степен, разрешена от приложимото законодателство, Клиентът/Купувачът се съгласява, че ние няма да носим отговорност пред Клиента/Купувача или трета страна за всякакви последващи или случайни щети (и двете условия включват, без ограничение, чиста икономическа загуба, загуба на печалба, загуба на бизнес , загуба на очаквани спестявания, пропилени разходи, загуба на неприкосновеност на личния живот и загуба на данни) или всякакви други косвени, специални или наказателни щети, които възникват от или са свързани с използването на Сайта.


15. КОНТАКТИ

Ако имате някакви въпроси относно Условията или Политиките за защита на данните, можете да се свържете с нас чрез формата за контакт. Или на:

Адрес: гр. Сoфия, бул. Братя Бъкстон 85, ет. 2

Тел: 0884743525

имейл: support@axentbox.bg

Работно време: 10:00 - 18:00 ч.


16. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

16.1. Неизпълнението на разпоредбите на настоящите Условия води до невъзможност за закупуване на продукти, предлагани от Магазина. Магазинът следва да представя възможност на Клиента/ Купувача за запознаване с Правилата при заявяване на поръчка.

16.2. Приложимо към Договора за продажба на продукти в Магазина е българското законодателство. Договорът  може да бъде сключен по Ваш избор на всеки от езиците, на които Условията са налични на този Сайт.

16.3. По въпроси, които не са обхванати от настоящите Условия, се прилагат съответните разпоредби на българските Закон за защита на потребителите, Закон за задълженията и договорите, Търговски закон, Закон за електронната търговия, както и разпоредбите на други закони, приложими за дейността и функционирането на Магазина.

16.4. Компетентния съд за решаване на спорове е съдът с териториална компетентност, съгласно приложимите разпоредби.

16.5. Използването на услугите на Магазина може да бъде извършвано единствено за лични/нетърговски цели. Използването на услугите за всякакви други цели, няма да бъдат обвързващи за доставчика, нито последиците от това.

16.6. AxentBox си запазва правото по всяко време да изменя тези Условия. Изменените ОБЩИ УСЛОВИЯ влизат незабавно в сила и стават задължителни от момента на публикуването им на Сайта. Измененията на Условията се прилагат за поръчки, направени след извършване на такива изменения. За избягване на всякакви съмнения – с потвърждението на всяка Поръчка, Купувачът декларира, че се е запознал и приема публикуваните в Сайта, към датата на Поръчката, Общи Условия. Моля, прочитайте ги периодично.

 

Дата на публикуване: 01.10.2020 г.